close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סוקולנטים למכירה

מערכת שורשיח סיוון, תשעט21/06/2019

סוקולנטים הם צמחים מיוחדים, שמומלץ לחפש במשתלות המתמחות בצמחים אלו. לא כל משתלה מכירה את הצרכים של הצמחים הללו וודאי שלא כל אחד מסוגל ללוות אתכם ולהסביר כיצד נכון לטפל בהם

תגיות:
סוקולנטים אלו צמחים "בשרניים" אשר אוגרים בתוכם את הנוזלים ולכן אין צורך להשקות אותם מדי יום אלא מספיק לדאוג לכך פעם בשבוע. בטבע אפשר לראות אותם גדלים גם במקומות יבשים כיוון שהם לא סובלים מחוסר במים אך עם זאת הם יחיו טוב יותר בסביבה שהיא מוצלת או חצי מוצלת מאשר בחשיפה ארוכה בשמש.

אוהבי הצמחים יחפשו אחר סוקולנטים למכירה ומומלץ לחפש במשתלות המתמחות
בצמחים אלו. לא כל משתלה אשר מוכרת צמחים ופרחים מכירה את הצרכים של הצמחים הללו ולא כל אחת יכולה ללוות אותך ולהסביר לך כיצד נכון לטפל בהם.

טיפול בסוקולנטים
טיפול בצמחים הוא חלק חשוב ועל אף שרוב האנשים חושבים כי אפשר להזניח את הסוקולנטים והם ימשיכו לגדול, בפועל אין זה כך. תודות ליכולת שלהם לצבור את המים הם יוכלו לחיות זמן רב גם ללא כל יחס מצדך, אך הם ייראו יפים יותר תחת ידיים אוהבות. בכל מה שנוגע לגידול צמחים אלו הפעולות הנדרשות ממך יהיו פשוטות וניתן לטפח אותם גם ללא ציוד גינון מיוחד. אם יש לך ספקות לגבי אופן הגידול והיכן לשים את הצמחים כדאי להתייעץ עם המומחים במשתלה.

סוקולנטים למכירה – לבחור את הצמחים האהובים עלייך
יש שחושבים כי כל הסוקולנטים או הקקטוסים נראים בדיוק אותו הדבר. נקודת הנחה זו רחוקה מהמציאות. ביקור במשתלה המתמחה בצמחים אלו יציג לך שלל מרהיב של צמחים, בשלל צורות וצבעים. הבשרניות של העלים יחד עם הצבעים העדינים היא שהופכת את חווית קניית הסוקולנטים למיוחדת.

ישנם מקומות שונים אשר מציעים סוקולנטים למכירה ועלייך למצוא את המקום הנכון אשר הקנייה בו תהיה גם חווייתית וגם תשאיר אותך עם מגוון צמחים שיעניקו לך הנאה רבה. הצמחים יכולים להעניק לך אושר רב ולכן חשוב למצוא את המשתלה הנכונה להגיע אליה.

המקום הנכון לקנות ממנו צמחים
המטרה שלך היא ליהנות מהצמחים שלך ולשם כך חשוב לבחור את המשתלה הנכונה לקנות ממנה. המשתלה צריכה לדאוג לצמחים שלך עד שאלו יעברו לאחריותך. הבדיקות הבאות יעזרו לך לדעת אם הגעת אל המקום הנכון:
• נראות הצמחים – כאשר המשתלה מציעה לך סוקולנטים למכירה היא צריכה להציע לך צמחים שנראים טוב. צמחים שנראים בריאים ימשיכו לגדול אצלך, אך אם במשתלה לא השקיעו בהם והם נראים "ריקים" ממים, עדיף לחפש אחר משתלה אחרת.
• ידע מקצועי – אנשי הצוות של המשתלה צריכים לאהוב את הסוקולנטים ולא רק למכור אותם. הם צריכים להפגין ידע מקצועי ולהנחות אותך כיצד לגדל את הצמחים שלך. זוהי נקודה חשובה מאד והקנייה שלך צריכה להיות חוויה שלמה.
• מגוון – יש לך אפשרות למלא את החצר שלך, האדניות, שביל הכניסה לבית ואזורים שונים בסוקולנטים או קקטוסים וליהנות מסביבה יפיפייה. חשוב שהמשתלה תציע לך מגוון מרשים שיהיה לך כיף ומרגש לבחור מתוכו.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה